ضمانت بازگشت وجه

عودت بدون قید و شرط:

شما می توانید در صورت عدم رضایت از کالای دریافتی به هر دلیل در ۲۴ ساعت اولیه ، کالا را برای آپادنا برگشت دهید و هزینه پرداختی را دریافت کنید.

در صورتی که به هر دلیلی از کالای دریافتی خود رضایت ندارید می توانید  تا نهایتا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا با پشتیبانی آپادنا تماس گرفته و انصراف خود را اعلام نمایید.ملاک تاریخ تحویل، تاریخ ثبت شده در سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و امضا تحویل محصول درب منزل میباشد.

در صورتی که از خرید خود انصراف دهید هزینه ارسال آن برای آپادنا  به عهده مشتری می باشد.

هزینه های پرداختی مشتری به پست جهت عوارض و هزینه پست برای مشتری قابل برگشت نیست و تنها اصل مبلغ پرداختی مشتری هنگام ثبت سفارش به مشتری پرداخت خواهد شد.

توجه داشته باشید کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و استفاده نشده باشد در این شرایط امکان تعویض کالا نیز میسر است.


وجود مشکل فنی در کالای خریداری شده  :

تمامی محصولات عرضه شده توسط آپادنا از تاریخ دریافت توسط مشتری دارای ۷ روز مهلت تست می باشند.

نکات :

جهت اطلاع رسانی به آپادنادر هنگام وجود مشکل فنی در دستگاه خریداری شده ، مشتری باید ظرف مدت ۷ روز از تاریخ دریافت محصول با تلفن 02171346 خدمات مشتریان آپادنا تماس بگیرد.

در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان آپادنا تایید شد مشتری میتواند محصول را تعویض نماید.

برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به آپادنا، لازم است کالا با همان بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.


مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت  :

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید :

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان آپادنا داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا به آپادنا اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.


انصراف از خرید  :

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات آپادنا اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

.

آپادنا  همواره می‏‌کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات مشتریان مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.