سوالات متداول

چطور برای خرید اینترنتی به آپادنا اعتماد کنم؟

پاسخ: فروشگاه اینترنتی آپادنا یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که روزانه سفارش های زیادی را به تمام نقاط ایران ارسال می نماید.
 فروشگاه اینترنتی آپادنا دارای مجوز فعالیت از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن میباشد.
 فروشگاه اینترنتی آپادنا عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی می باشد.
 فروشگاه اینترنتی آپادنا دارای نمایندگی رسمی از بسیاری از برندها و شرکتهای معتبر می باشد.
 فروشگاه اینترنتی آپادنا دارای برند و شرکت ثبت شده، دفتر فروش در مرکز اداری پایتخت، انبار و ناوگان حمل و نقل اختصاصی می باشد.
 

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه ویرایش اطلاعات حساب به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

 
چرا قیمت ها در آپادنا پایین تر از سایر فروشگاهها می باشد؟

پاسخ: دلیل اصلی این موضوع سیاست آپادنا در ارائه کمترین قیمت و ارائه بیشترین خدمات به مشتریان می باشد.
ما آگاهیم که در عصر اینترنت و شبکه های اجتماعی هیچ متغییری برای موفقیت یک کسب و کار، بالاتر از میزان رضایت مشتریان نمی باشد، برای همین سعی کرده ایم بجای پرداخت هزینه های گزاف برای تبلیغات، حاشیه سود خود را کاهش داده و در کنار ارائه خدمات بیشتر و بهتر، رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماییم؛ و این یعنی بازی برد-برد برای ما و شما.
همین سیاست در حال حاضر باعث گردیده که بسیاری از مشتریان ما افرادی باشند که از طریق دوستان و آشنایان خود با آپادنا آشنا شده اند.

 
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
 
پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 
چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده، کالای اصلی است؟

پاسخ:  آپادنا صرفا کالاهای اصل و دارای گارانتی اصلی را در سایت به فروش می رساند.
کالاهای خریداری شده از آپادنا دارای کارت یا برچسب گارانتی هستند.
در صورتیکه کالا یا گارانتی آن اصلی نباشد، شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحت هیچ شرایطی کالا را نصب و گارانتی
نمیکند، لذا نصب کالا توسط شرکت، تایید کننده اصالت کالا و گارانتی آن می باشد.
فروشگاه اینترنتی آپادنا بر خلاف فروشگاه های در سطح شهر، یک برند معتبر است. یک برند معتبر به دلیل ارزشی که برای برند خود قائل است، تحت هیچ شرایطی، اعتبار برند خود را برای منافع جزئی زیر سوال نمی برد، در حالیکه فروشگاه های در سطح شهر فاقد برند و نام شناخته شده بوده و ممکن است امروز باشند و روز دیگری نباشند.

عنوان می شود که فروشگاه های اینترنتی قابل اطمینان نیستند و پس از خرید، در صورتیکه با مشکلی مواجه شوید، دست شما به جایی نمی رسد؟ آیا این موضوع صحت دارد؟

پاسخ: متاسفانه این مورد نیز مانند سایر موارد تنها برای تخریب ذهنیت مشتری است، اینکه یک فروشگاه، اینترنتی است به معنی مشخص نبودن جا و مکان آن نیست، به خصوص در مورد فروشگاه های بزرگ، بلکه به معنی این است که در این فروشگاه ها، شما بجای مراجعه حضوری می توانید از طریق مراجعه به وب سایت و در تمام طول شبانه روز و هفت روز هفته، خرید خود را انجام دهید.
علاوه بر آن فروشگاه های اینترنتی برای کسب مجوز فعالیت نیازمند کسب تاییدیه از جمله از اماکن نیروی انتظامی هستند. مجوزهای مراجع ذیصلاح مانند مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پروانه کسب از اتحادیه، بدون مشخص بودن مکان فعالیت به هیچ کسب و کاری اعطا نمی گردد.
از طرف دیگر شما در مقایسه با فروشگاه های در سطح شهر، در فروشگاه آپادنا طرف حساب با یک شرکت و برند ثبت شده می باشید که به مراتب پاسخگویی بیشتر دارد.


آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

پاسخ: خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری