ایده خلاقانه اورئال برای معرفی لوازم آرایش ضد آب L’Oréal

نویسنده apadenawebmaster 1394/08/03 0 نظر اخبار فناوری,

برند فرانسوی لورئال L’Oréal بزرگترین شرکت لوازم آرایشی و زیبایی در جهان است.
لورئال برای معرفی لوازم آرایش ضد آب خود از یک ایده خلاقانه بهره برده است. در این ایده تبلیغاتی بجای معرفی مستقیم محصول به مخاطب، نتیجه استفاده را به مخاطب خاطر نشان می‌کنند.

۱۰۰ نفر خانم دعوت به تماشای یک فیلم طولانی عاشقانه شدند. اما قبل از ورورد این خانم‌ها به سالن سینما در اتاقی تمام آنها با لوازم آرایش ضد آب لورئال گریم می‌شوند و سپس از آنها عکس گرفته می‌شود.

 

 

خانم‌ها به سالن نمایش فیلم می‌روند و در تمام لحظه‌های عاطفی فیلم اشک می‌ریزند. در انتهای فیلم و در زمان خروج مجدداً از آنها خواسته می‌شود که عکس بگیرند. نتیجه اینکه آرایش آنها هیچ لطمه‌ای ندیده است.

 

 

لورئال با این ایده تبلیغاتی ویژگی ضد آب محصولات لوازم آرایشی خود را به‌خوبی و در عمل (و نه حرف) به مخاطبین خود نشان داده است.

 

 

درج نظر